31. januar 2012

regning betalt: CHECK

Her om dagen betalte jeg endelig siste rest av oppholdet , og gud hvor det er deilig å slippe å tenke på det lenger . Så fort de bekrefter at det er kommet inn på konto,så kan jeg slappe av  : ) 
Nå er det kun sparing av lommepenger som gjelder  +  at jeg har jo fortsatt litt innkjøp av ting igjen...
Og vi vet alle at solkrem og sånne ting er ikke billig. : /

Harrytur ( som de kaller det )  til Sverige?  jepp!  Sist jeg reiste til Afrika , så dro vi på apoteket i sverige for å kjøpe inn ting vi trengte derfra , og vi sparte faktisk ganske mye på det. Og siden jeg bor så nærme så er det vel ikke noen tvil om at jeg bør handle det jeg mangler der :D

Ellers har jeg blitt fortalt av en som har vært der tidligere om at internettlinja der er ikke akkurat den raskeste , så jeg bør vel kanskje ikke regne med å få lagt ut bilder hver dag for å si det sånn : p
Men skal selvfølgelig prøve å legge ut og oppdatere så ofte jeg kan.

Hihi, det høres jo nesten ut som om jeg drar om et par dager vettu , men neida... fortsatt 56 dager igjen : p

Ivrig.... ?  JEPP!

// Susie

2 kommentarer:

  1. Anonym13:48

    Solkrem har jeg bøtter av vett... Du kunne jo fått noe av det jeg har? :) Anne

    SvarSlett
  2. Gjerne det :D :D

    SvarSlett