8. april 2012

En ny dag i paradiset:)

Hei alle sammen,
Nå sitter jeg og venter på middagen på lapa. Idag er det gruppa OWLS som skal lage middagen:) nice.
Jeg er veldig trøtt og sliten idag da jeg ble holdt våken av en herlig gepard ved navn atheno.. Å han er så nydelig,lå ved siden av meg hele natten,og ville kose hele tiden. Jeg prøvde å snu meg en gang,og da tok han tak i meg med klør,og holdt meg tilbake... Det fikk jeg ikke lov til.. Ntååå,det skal jeg så absolutt gjøre igjen... :) jeg har jo fire uker igjen;)
Ellers så har dagen bestått av food prep med de nye newbies.. Ettersom jeg er gruppeleder,så er det mitt ansvar at de lærer seg våre oppgaver:)
Jeg har selvfølgelig fått en som var her for to år,og er en liten bedreviter.. Litt slitsomt ettersom omtrent ALT er forandret... Offf....
Men men,går seg vel til :)
Jeg har også lekt litt med vår lille apekatt abu idag, han er bare sååååå skjønn. Skal legge ut bilder når jeg får tatt av han.. Men han sitter sjelden stille da han er en bebis:)
Under vil dere se bilder av atheno og vår lille baby mongoose som er lam i bakbeina... Han er super nydelig,men vi syns veldig synd om han ettersom de er flokkdyr,og han føler seg veldig alene,så prøver å gi han så mye oppmerksomhet som mulig :)
Nei,nå er det mat:) vi snakkes brått:D





Location:Namibia

4 kommentarer:

  1. Så fantastisk det høres ut, Susanne!! Flotte bilder også. Jeg skulle ønske jeg kunne vært der og sovet med den vakre gepard-bebisen!! Du er velsignet heldig, og veldig flink og tøff som tør å gjøre det de fleste av oss bare drømmer om. Kommer til å følge deg her på bloggen, takk for at du deler med oss alle :)

    Stor klem fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Pappa13:28

    Hallaisen, nå må du skrive mer, er jo blitt helt avhengig av å følge med det herlige "livet" du har der nede.....så kom igjen...fortell :-)

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder snuppa! Ser ut som du koser deg masse. Jeg er så glad for at du gjør dette. Kos deg masse videre i fantastiske Afrika. Vel fortjent! De beste ønsker fra bestisen her hjemme:-)

    SvarSlett
  4. Helt nydelig å se på vennen! Ser jo ut som en drøm:) Kjempemorro å kunne "være" med deg på turen, fortsett å skrive og legge inn flotte bilder! Ser ut som du koser deg glugg, BRA, det er deg vel undt snuppa mi! Prekæs....stooor kozzz;)

    SvarSlett