28. mars 2012

Idag er dagen!

Er det sant? er det 28.mars idag???? Herregud som tiden har gått fort.. Syns jeg nettopp sa til folk at nå er det bare 6mnd til jeg reiser.. Akkurat nå har jeg tatt meg en liten pause,og ligger nå på gresset,og koser meg i sola,blek som en engelskmann... hehe...  Jeg må si det er rart å tenke på at om 7 timer,så har jeg startet et av mine mest spennende eventyr.
Fy faen,jeg er nesten misunnelig på meg selv nå.. haha...
Jeg beklager at det ikke har vært innlegg på to uker, men tiden har gått så fort,og jeg har bare ikke fått skrevet noe.
Det blir ikke så langt innlegg nå heller ettersom jeg drar om ca 20 min..... WIIIIIII!
Alt er pakket og klart,håper og tror at jeg er under grensen på 23 kg på kofferten,men blir litt spennende å se:P  Det har pokker i meg ikke vært lett å pakke til 5 ukers opphold assa.. Har heeeelt sikker pakket altfor mye, men så lenge jeg er under grensa så får det heller være. Better safe then sorry!




Billetter,pass,vaksine og forsikringskort er med,og alt skal vel være under kontroll nå... (håper jeg)
Flyet går ikke før halv tre,men syns det er greit å dra såpass tidlig at det er NULL stress overhodet...


Jeg lover at jeg skal prøve å skrive innlegg så ofte jeg kan,men pga dårlig nett der nede så blir det nok ikke hver dag.


Nei,nå må jeg gjøre meg klar,brått bare et kvarter til jeg skal dra,og jeg er ikke klar :p


Haaper dere vil følge bloggen min, og neste kan jeg skriver,så er jeg på tur :D


Hej så lenge,alle sammen :)



Stor klem fra Susie




1 kommentar:

  1. Pappa'n din08:59

    God tur, og kos dæ skikkelig mye.....

    SvarSlett