30. mars 2012

Min første dag i Windhoek


29.mars 2012
Hei alle sammen

Da har jeg landet vel fremme i windhoek etter en slitsom flytur med trang plass.. Men jeg overlevde... På flyplassen møtte jeg han som skulle hente meg,og dro til hotellet.
Møtte en gutt fra Norge som også skal til harnas imorgen,og nå henger vi ved poolen på det stedet vi skal være for natten før vi kjører videre til harnas imorra.
Det er sinnsykt varmt,og sola steiker virkelig... Varmt,men digg:)
Her kan dere se litt bilder fra stedet jeg er på for natten:) 
Istad kom det også to svensker jenter,og en norsk som jeg sover på rom sammen med,virker kjempe hyggelige. Vi fant ut at vi skal dra ut å spise etterpå:) og så blir det nok en relativt tidlig kveld siden vi skal reise nokså tidlig imorgen. jeg og hans fikk beskjed om ni mens de andre halv åtte,så da er det vel egentlig bare å være klar fra halv åtte... 
30.april
Vi ble brått sittende litt,og slappe av i baren etter at vi kom hjem etter å ha vært ute å spist middag:) en øl koster jo bare syv kroner:D
Første dagen har bare vært super fin,og koser meg veldig. Om en time ca så skal vi bli hentet for å bli kjørt til harnas.... GLEDER MEG!
Litt usikker når jeg får blogget neste gang,men forhåpentligvis i løpet av uka:)
Jeg skrev at jeg skulle laste ned bilder,men det ser ikke ut som jeg får lov til å gjøre det av ipaden... Så må komme tilbake til det...
Nå er det frokost:) 




Vi snakkes! 




Klem fra susie






1 kommentar:

  1. Anonym16:59

    Kos deg masse og nyt hver eneste dag! Dette er en opplevelse for livet! :) Jeg følger med på bloggen din og gleder meg til neste blogginnlegg! Klem Mette

    SvarSlett