1. juni 2013

Da har jeg snart vært her 1 uke allerede:)

Heisann:)
Jeg kan ikke tro at jeg snart har vært her 1 uke allerede, tiden flyr så fort:/
Jeg storkoser meg virkelig,og gleder meg til å kunne komme tilbake,og fortelle alle om oppholdet:):):)
Min første uke har vært både spennende,morsom og innholdsrik:)

Tirsdag hadde jeg og ei annen som var ny introduksjons hvor vi gikk gjennom sikkerheten og litt info om campen som var veldig alright :) Vi er jo tross alt i bushen,og her er det ingen gjerder som holder verken gepardr,leoparder,slanger og etc ute,så veldig glad for at vi gikk gjennom den biten. Etter det så ble jeg og hun andre med,og plukket opp ben hos de vi ikke rakk dagen før,og så gikk vi inn til villhundene:) Jeg bare elsker de,og jeg er så fasinert av de:) Det var helt supert å gå inn der,loved it:)

Etter en stund dro vi tibake til campen,og ventet på lunsj:) Maten her er kjempe god:) så det er absolutt ikke noe å klage på:)

Og så etter lunsj så hadde et par av oss lecture med Val om Botswana. Val ønsker at frivillige dom hit skal bli kjent med landet vel som prosjektet,og det var veldig interessant:) Val ( som er den andre som har har startet dette) pleier å holde en lecture ca en gang i uka,og neste gang så skal han fortelle om prosjektet,hans drøm og plan for dette,og det gleder jeg meg veldig til:)
De sitter også inne med masse kunnskap,og erfaring,og det er utrolig interessant å høre på. Og vet deikke svaret så sier de at de ikke vet. Mange hadde bare sagt et eller annet bull for å virke som de vet alt.

Både han og Mikkel er flinke,og profesjonelle karer som jobber ræva av seg for å få dette prosjektet til å bli slik de ønsker:) Jeg anbefaler absolutt alle til å dra hit for det er en fantastisk og lærerik opplevelse:)

Etter lecturen så dro vi alle ut på Lion Roar:) Vi kjørte til der hvor de 6 store hannløvene holder til,og satt oss ned,og ventet på at de skulle starte:) Vi satt der en liten stund uten at det skjedde noe,og Val forsøkte å leke med hunnløvene slik at hannløvene ble nygjerrige,og da begynne å brøle for å markere. og til slutt så virket det,og fyyyyy for en opplevelse. Tenk deg at du kan høre de godt på ca 5km avstand,og her satt vi 5-10 meter fra. Det omtrent ristet i hele kroppen,og det var en ubeskrivelig følelse:):)
Dere som velger å reise på dette prosjektet,Gled dere:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar